Några gamla bilder från Stärken

Detta bildspel kräver JavaScript.

3 svar to “Några gamla bilder från Stärken”

  1. Floda Says:

    Det är ju inte Leon.. Det är Accord?

  2. naturbrukdingle Says:

    Hej Thyra! Kul att du hittade hit! Och roligt att få höra lite mer från en i klassen!🙂 Så bra att rädslan gick över och att du sedan t o m fixade hästskötarexamen i vagnen, det var inte illa!!🙂 /Lovisa

  3. Thyra Hindgren Says:

    Har inte kollat så ordentligt på denna blogg tidigare, men när jag väl hitta den så kollar man ju långt bak i tiden🙂

    Och fick se detta inlägg🙂 tycker det var riktigt kul att se gamla bilder från min klass, och bilderna måste vara tagna när vi gick i tvåan.🙂
    Om du inte fått reda på det innan kan jag säga vilka som är med🙂 det är Jeanette som kör Leon med mig brevid, Angelica kör karlo med Erica brevid. Karin som kör rawell med Ronja brevid sig. Och bakom Thomas som i maraton vagen har vi Patricia🙂
    Vilka minnen man har från den tiden, den är tagen från den tiden då jag var livrädd från att sätta mig i vagnen. Men efter många träningar där det inte hände något gjorde jag tom hästskötarexamen genom att köra.🙂

Kommentera

